مراحل خرید دستگاه فروش یا عابر آب آسان
مراحل خرید
1- شما هم می توانید دستگاه را مستقیما از فروشگاه اینترنتی خریداری نمایید یا پس از هماهنگی با امور فروش ( واتساپ/ تلگرام/ ایتا/ روبیکا/اینستاگرام 9027114535) خرید خود را با واریز به حساب انجام دهید.
دستور خرید دستگاه فروش، به مرحله پردازش فرستاده و کارهای آماده سازی، کنترل کیفیت، و بسته بندی انجام خواهد شد. دستگاه به آدرس مشتری فرستاده می شود.
کارت خوان مورد استفاده در دستگاه از سوی شرکت "پرداخت الکترونیک سامان" بانک سامان یا شرکت "به پرداخت" بانک ملت، در احتیار شما قرار گرفته و پشتیبانی و سرویس های دوره ای آن به طور پیوسته توسط این شرکت ها انجام خواهد شد. شرکت "پرداخت الکترونیک سامان" و "به پرداخت" از بهترین شرکت های ارائه گر خدمات پرداخت در آسیا می باشند. شرکت پرداخت الکترونیک سامان حدودا با 20 بانک و موسسه اعتباری قرارداد دارد و امکان اتصال کارت خوان به شماره شبای هر کدام از این بانک ها را دارد.
پس از خرید دستگاه مراتب معرفی شما به این شرکت انجام خواهد شد. با تحویل مدارک لازم در یکی از شبکه های اجتماعی، به نماینده این شرکت، مراحل ثبت نام شما و انجام و شناسه شبکه شاپرک از سوی شاپرک انجام خواهد شد. در این مرحله برای دارنده شماره حساب پیامک تایید فرستانده می شود. پس از آن،مراتب تحویل کارت خوان در آدرس مشتری به سرپرستی شرکت پرداخت سامان استان محل اقامت شما ابلاغ می شود.
نماینده شرکت در محل آدرس شما حضور یافته و کارت خوان را به شما تحویل می دهد. کافی است کارت خوان را روی دستگاه بگذارید و اتصالات برق ورودی و کابل USB را متصل نمایید. تنها کار باقی مانده تنظیمات نرم افزاری مانند قیمت آب و کالیبراسیون آب تحویلی می باشد. شما می توانید با مطالعه راهنمای نصب که در اختیار شما قرار می گیرد به راحتی دستگاه را نصب و راه اندازی نمایید.