خطای 828 عابر آب
نسخه جدید نرم افزار را نصب نمایید. کمترین نسخه پیشنهادی 4-5-1 می باشد.
برای بارگیری و نصب نسخه مناسب کارت خوان های سامان از آدرس زیر فایل را
در نسخه های پیش این توضیح را ببینید
درباره دستگاه هایی که از کارت خوان های شرکت پرداخت الکترونیک سامان استفاده می نمایند این خطا نشانگر سه دلیل است:
1- مشکل کاغذ و چاپگر
2- قطع ارتباط با اینترنت: مثل تمام شدن شارژ سیم کارت مودم یا سیم کارت کار خوان یا خاموش بودن مودم. قطع ارتباط موقت هم می تواند این مشکل را ایجاد نماید.
3- تراکنش باز که از سوی شاپرک صادر می شود و تا زمان بسته شدن ترا کنش قبلی ادامه دارد. برای رفع مشکل می توان از پشتیبان سامان خواست در برنامه تراکنش یا اسمارت پوز در قسمت منوی سوپروایزر مورد روش صدور تسویه حساب را در حالت صدور توسط نرم افزار پرداخت قرار داد.
انگشت خود را روی صفحه کارت خوان از لبه چپ به راست بکشید. صفحه ای باز می شودکه عبارت مدیریت نرم افزار در آن دیده می شود.
با استفاده از رمز مدیریت نرم افزار وارد قسمت مدیریت نرم افزار شده و از دکمه خروج از برنامه را بزنید. در این صفحه آیکون برنامه smartpos را انگشت زده و برنامه تراکنش را اجرا کنید. ببینید آیا می توانید موجودی بگیرید؟ در صورتی که مشکل تراکنش باز باشد از پشتیبان شرکت پرداخت کمک بخواهید.